15 Eylül 2013 Pazar

YAŞASIN OKULUMUZ

 Her sene okulların açıldığı ilk gün bende okula yeni başlayan çocuklar gibi heyecanlanırım.Çok özlediğim bir sevgiliyi görmek gibi birşey bu.Öğrencilerle anlam kazanıyor okullarımız.Bu güzel günleri hep güzelliklerle hatırlamanız dileğiyle.Tüm eğitim camiasının ilköğretim haftasını kutlar ,başarılar dilerim.:)))
YAŞASIN OKULUMUZ
Daha dün annemizin
Kollarında yaşarken,
Çiçekli bahçemizin
Yollarında koşarken.
Şimdi okullu olduk,
Sınıfları doldurduk.
Sevinçliyiz hepimiz,
Yaşasın okulumuz !
Okul yurt güneşidir.
Bize bilgiler saçar.
Annemizin eşidir,
Severek kucak açar.
Okul insanlık yolu,
Her yanı şeref dolu.
Sevinçliyiz hepimiz,
Yaşasın okulumuz !

7 yorum:

  1. Merhaba merhaba merhaba..

    Heyecanlıyım çünkü kahramanmaraşlı olduğunuzu öğrendim Bloglarmahallesi.com da bakınca.

    Ben de hak verirsiniz ki şaşırdım..

    Ben de kahramanmaraştayım

    Buyrun blogum

    http://matmazeella.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esracığım öyle mi bak buna bende sevindim.
      görüşmek üzere
      sevgiler canım

      Sil
    2. Ben şaşırdım da :) Hangi okulda ne öğretmenisiniz acaba?

      Sil
    3. merkezde değilim canım benim

      Sil
  2. Neşe'cim duygulandırdın beni,zaten ilk ayrılığımı yaşıyorum,hüzünlüyüm biraz...Sana ve öğrencilerine çok başarılı bir yıl diliyorum,sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zehra öğretmenim sizi hüzünlendirmek değil amacım.Siz gerçekten özel bir öğretmensiniz.Yaptığınız bir çok etkinliği takip ediyordum.Ama şimdi sırada emeklilik ve onun getirirleri güzellikleri var:))tadını çıkarmaya bakın.

      Sil
    2. Sevgiler canım örtmenim,kolay gele :)

      Sil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))