18 Haziran 2013 Salı

SEMİZOTU EKŞİLİSİ ve YENİ BİR VİRÜS

Kısa bir aradan sonra ancak fırsat bulabildim yazmaya.Okullar tatil oldu bizlerde seminer dönemindeyiz.İş yoğunluğumuz azaldı.Kızımla bol bol vakit geçirmekteyiz.Bu güzel günlerin tadını çıkarmak istiyorum.Fırsat buldukça yazmaya çalışacağım.Sesimi duyan var mı bilmiyorum ama ben paylaşmaya devam edeceğim:))Hayat paylaştıkça güzel...
Bloglarda yazın ister istemez bir yavaşlama oluyor.Tatile gidenler netten uzakta bol bol dinleniyor.Aslına bakarsanız iyide ediyorlar.
Hayat netten ibaret değil..İnsanların işi gücü net olmuş.Facebook,twetter ve nette sörf almış başını gidiyor.Bu net çok güzel ama iyiye kullanılırsa.Bu alemde kötü niyetli insanda çok..Bizim arkadaşlardan birinin başına gelmiş aman sizde dikkat edin.Herhangi sakıncalı içeriği olmayan bir siteden video izlemek için tıklamış. Ve o an olanlar olmuş.Ekrandan kendisinin foto çekilmiş ve "Bu site sakıncalı içerik taşıyor,polis tarafından yakalandınız.İşte 100 dolar cezası var şu hesap numarasına yatırmazsanız hakkınızda resmi işlem yapılacak." diye yazıyormuş.Arkadaşta hemen polisi aramış durumu bildirmiş. Poliste "Böyle bir uygulamalarının olmadığını söylemiş ve bu bir sahtekarlıktır parayı ödemeyin.İsterseniz site hakkında resmi işlem yaptırabilirsiniz.Savcılığa şikayet edebilirsiniz." demişler. Bilgisayarın ekranındaki yazı bilgisayarın kapatıp açmalarına rağmen gitmiyormuş. Ekran donmuş işlem yapılamıyormuş. Neyse bilgisayarcıya gitmişler.Virüs olduğunu öğrenmişler.Format attırıp pc yi kurtarmışlar.Şimdi bu sahtekarlığa inanıp para yatıranların parasına yazık değil mi.Ne biçim bir sahtekarlıktır bu!Ne biçim bir insanlık..
Bu uyarıdan sonra gelelim semizotu ekşilisine.Yapımı çok kolay lezzetli bir meze diyebiliriz.Bulgurlu köftelerin yanına çok yakışıyor.
 
Malzemeler:
-1 demet semizotu,
-2 diş sarımsak,
-1 tatlı kaşığı sıvı sumak ekşi yada nar ekşisi,
-2-3 su bardağı su,
-tuz
-kuru nane
Yapılışı:
-Semizotu ince ince doğranır.Derin bir kabın içine alnır.
-Sarımsaklar ezilir ve semiz otlarının içine eklenir.
-Su ,ekşi ve tuz eklenerek servis edilir.Servis etmeden üzerine nane eklenir.
Ekşisi sizin damak tadınıza kalmış.Suyu çok olmamalı çorba kıvamında olmalı.(sulu çorba kıvamı)
Afiyet olsun.

10 yorum:

  1. Merhabalar canım,
    Bu güzel ve faydalı paylaşımın için teşekkürler. Sesini duymazmıyım işte burdayım. Bloğunu severek takip ediyorum. Bana da beklerim canım. Kocaman sevgilerimi bıraktım...Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Seldacığım:))Görüşmek dileğiyle

      Sil
  2. Sulu sulu olması ilginçmiş :) Ellerine emeklerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  3. ilginç bir tarifmiş,tam bana göre de diyebiliriz :) eline sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili reyyan denemeni tavsiye ederim.teşekkürler

      Sil
  4. o virüse ben de yakalandım malesef :((
    ama format attırmadan da giderilebiliyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AA öyle mi ?Bak hainlere keşke nasil giderilebileceğinide yazsaydın.En azından yakalananlara yol olurdu.

      Sil
  5. Aman Allah'ım neler neler var.İnsanlar ne yapacaklarını şaşırdılar ve Allah korkusu filan kalmadı:(
    Neyse ,ellerine sağlık canım.
    Semizotunun her halini pek severim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melihacığım çok haklısın ah ne insanlar var.Bu insanlar kafayı bilimle ilimle yorsalar heler olur düşünemiyorum:))
      Sevgiler

      Sil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))