19 Mart 2013 Salı

BEN BİR KÖY ÖĞRETMENİYİM

    Bu güzel sümbüller doğal ,o kadar güzel kokuyorlar ki anlatamam.Bir öğrencim getirmiş benim için.Köy öğretmeni olmanın avantajları işte.Hediye kabul etmem çiçek haricinde.Çiçeklere dayanamıyorum ne yapayım:)
   Bugün çok yorgun geldim okuldan .Aman bu yorgunluk yetmezmiş gibi kızım gündüz uyumamış beni beklemiş bilin bakalım niçin? Benimle oyunlar oynayacak kuduracak ya..:))Neyse yorgun yorgun biraz oynadık sonra biraz şekerleme yaptı.Okuldan yorgun gelince kızımda enerjik oldumu vay benim halime.Ama ona kızmıyorum ,hakkı yavrumun annesiyle oynamak.Aksine onunla oynarken yorgunluk falan kalmıyor.Pamuk şekerim benim.Daha "anne" demesende ben seni çok seviyorum ballı bıdığım.Bir "dede -dede"dir tutturmuş bakalım biz bu güzellikten nasibimizi ne zaman alacağız.Hep yemek tarifimi paylaşacağım sizlerle bugünde duygularımı paylaşmak istedim.Aslında ben biraz ketonumdur.Kolay kolay duygularımı paylaşamam illa dolmam lazım taşmam için..İşte çok nadirde olsa yazdığım şiirlerimden biri:

Ben bir köy öğretmeniyim,
Renk renk yüreklerinde
Renk renk çiçekler açan,
Sevgi yumağı öğrencilerim var benim.
Kimisinin karnı aç ,kimisinin yüreği...
Sevginin ,saygının hala bitmediği,
Sevgi yumağı öğrencilerim var benim.
Evde yavrum beni bekler,
Öğrencilerim sevgi ister.
Öğrencilerimin gözlerinde yavrumu görür,
... Özlerim, sevgimi içime gömerim.
Kimi zaman anne kimi zaman öğretmenim.
Yeşeren her çiçekte yeşerir ümitlerim,
Vatanını milletini seven insan yetiştirmek isterim.
....
Dedim ya ben bir köy öğretmeniyim.
Şu uçsuz dağlarda bilgi ekerim.
Yeşersin diye ümitle beklerim...
 
Musmutlu günler diliyorum herkese:)

7 yorum:

  1. köy öğretmenliği gerçekten çok meşakkatli...ben de uzunca bir süre doğuda bir köyde öğretmenlik yaptım.. şuan öğretmenlik yaptığım yer çok rahat ve pek çok sıkıntıyı aşmakla mesul değilim ama köy çocuklarının gözlerindeki ışığı da bulmak mümkün değil.onlar bana her zaman daha el değmemiş gelir.. tıpkı şairin dediği gibi kaya diplerinde açan çiğdemler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende uzun bir süreden şehirde çalıştıktan sonra köy öğretmenliği yapmaya başladım.Bu meleklerin saf bakışları herşeye değer.:))

      Sil
  2. En güzel hediyeyi vermiş öğrencin:))) sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ne mutlu size, ben de bir köy ögretmeni olmak isterdim.

    YanıtlaSil
  4. asıl öğretmenliği orada yaşıyorsundur bence,merkezde rahat rahat çalışırken insan o farkı anlayamıyor.

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))