28 Şubat 2013 Perşembe

TURP HAVUÇ SALATASI

   Blog camiası bugünlerde pek sakin günlerini yaşamakta.Nerede o eski  bayramlar der gibi oldu ama gerçek bu:))Bazı blog dostlarımın sesini ,güzel paylaşımlarını özlüyorum. Bazen dinlenmek lazım ama lütfen fazla özletmeyin kendinizi diyerek sağlıklı bir salataya geçmek istiyorum.
Kış mevsiminin olmazsa olmazıdır turp ,havuç..Öyle zahmetli de değil pratik bir salata üstelikte sağlıklı.
Malzemeler:
-1 tane turp,
-2 tane havuç
-yarım limon,
-tuz,
Yapılışı:
-Havuç ve turpun kabuğu soyulup rendelenir.
-Servis tabağına yan yana karıştırmadan servis edilir.
-Üzerine limon ve tuz eklenir.
Afiyet olsun

6 yorum:

  1. ben bu ikiliyi çok severimki...
    ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  2. biz gayet hareket ve bereket içindeyiz halbuki.sesiz ve hareketsiz olan sensin :)

    ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Papatya maşallah sana diyecek bir sözüm yok.Ama ben artık yayın yapmayan arkadaşları kastediyorum.Sanırım onlarda ben gibiler başka meşgaleleri var:)
      sevgiler

      Sil
  3. İkisi birbirine çok yakışır,ellerine sağlık canımm.bol sağlıklı bir tarif olmuşş..

    YanıtlaSil
  4. kahvaltılarda bile yapıyorum bunu sağlık bombasıı :)

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))