16 Ocak 2013 Çarşamba

MEKSİKA USULÜ FIRINDA PATATES KIZARTMASI


Fırında patatesten Meksika usulü patatese terfi eden sevgili patates senin her halin güzel ama şu kokunda olmasa ne güzel olurdun di mi?Birçoğumuz patates kızartmasını severiz ama biraz zahmetli olduğundan pek yapmayız.Hele şu kokusu yok mu insanı patates kızartmasından  soğutuyor.:) İşte durum böyle olunca pratik bir patates kızartması nasıl yapılır derken karşıma meksika usulü fırında patates kızartması çıktı.Yeniliklere açık olmak lazım dedim ve bu lezzeti denedim.Sonuç harika; kokusuz,zahmetsiz lezzetli patates kızartması Sizede tavsiye bu lezzetli tarifi denemeniz.
Malzemeler:
-1 kg patates,
-3 yemek kaşığı zeytinyağı,
-1 çay kaşığı kekik,pul biber,tuz,
-Yağlı kağıt
Yapılışı:
-Patatesleri kabuklarını soyup ince ince dilimliyoruz.
-Dilimlediğimiz patatesleri derin bir kabın içine alıp üzerine kekik,tuz,pul biber ve zeytinyağını ilave edip karıştırıyoruz.
-Fırın tepsisine yağlı kağıt serip ,hazırladığımız patatesleri fırın tepsisine yayıp 180 derece ısıtılmış fırında 30-35 dakika pişiriyoruz.
Afiyet olsun

11 yorum:

  1. vaaaooov işte ben bunu yerim :))
    enfes.........
    canım ellerine sağlık......

    YanıtlaSil
  2. çok severek yaparım ve yerim canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Nefis olmuş anım,ellerine sağlık...Her öğün yiyebilirim...

    YanıtlaSil
  4. biz bunu yıllardır yaparız.ne zaman meksika usulü olmuş yahu :)

    ister meksika ister italyan olsun patates candır:)

    ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  5. ÇOK SEVERİM,SIK SIK DA YAPARIM,BEN NE BAHARAT BULSAM ATIYORUM İÇİNE,HEMEN HEMEN HEPSİ YAKIŞIYOR.ELİNE SAĞLIK NEFİS GÖRÜNÜYOR..

    YanıtlaSil
  6. papatya fırında patatesin adı meksika usulü patates olmuş daha havalı olsun diye sanırım:)))

    YanıtlaSil
  7. mutfağı fazla sevmem ama bunu denemeye değer:)))

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))