6 Ocak 2011 Perşembe

PATATES KAVURMASI

Efendim patatesin her halini seven biriyseniz benim gibi bu halinide seversiniz diye düşünüyorum.Pratik bir tarif.Yapımı çok mu çok kolay.
Malzemeler:
-4-5 tane haşlanmış patates,
-1 tane orta boy kuru soğan,
-Yarım yemek kaşığı biber saçası,
-tuz,biber,karabiber,reyhan(fesleğen) bir tutam,
-2 yemek kaşığı sıvı yağ
-üzerine yarım demet maydanoz,
Yapılışı:
-Patatesler haşlanır ve küçük küçük doğranır.
-Tavanın içerisine yağ alınır ,yağ ısınınca küçük küçük doğranan soğanlar eklenir ve kavurulur.Soğanlar kavrulduktan sonra salçası eklenir karıştırılır.Doğranılan patateslerde katılarak  2-3 dakika kavrulur.
-İndirmeye yakın baharatlar eklenir ve karıştırılır.Servis yaparken üzerine ince kıyılmış maydanozla süslenir.
Afiyet olsun

6 yorum:

  1. canım ellerine sağlık içine bir de yumurta kıracaksınn oohh doyum olmaz:)

    YanıtlaSil
  2. sevmezmiyiz patatessiz hic yapamam.Kavurmasina bayilirim.ellerine saglik.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. BENIMDE COK SEVDIGIM BIR LEZLET :aFIYETLER OLSUN CANIM ÖPTÜM:

    YanıtlaSil
  4. O ne güzel renk öyle, maşaAllah. Koymuşsun Canım Urfam'ın salçalarını, rengi de böyle güzel olur tabi =) Ellerine sağlık Neşecim. Hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  5. Kim sevmez ki arkadaşım:))
    Harika görünüyor, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. En sevdiğimiz salatadır kendileri.
    Ellerine sağlık canım.Bu arada görüşmeyeli iyisindir inşaallah.
    Hayırlı cumalar dilerim canım...

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))