5 Mayıs 2010 Çarşamba

ZİRAAT TÜRKİYE KUPASI ŞANLIURFA 'DA

Şanlıurfa medeniyetler beşiği,peygamberler diyarı olarak bilinir.Sosyal ve kültürel etkinliklere  çok sık rastlarsınız burada.Halkı misafirperverdir ki güzel yurdumun her köşesinde yaşayan insanlar misafirperverdir aslında...İşte şimdi de Ziraat Türkiye Kupası ile günedemde Şanlıurfa.
Fenerbahçe ve Trabzon Spor Kulüplerinin seyircileri gün öncesinden Şanlıurfa'ya geldiler.Tabi onlar için biraz sıcak bir kent burası..Biz alıştık tabi..:)))bu sıcaklığa..Caddeler olduğunda çok çok kalabalık..Her tarafta Fenerlibahçeli ve Trabzon sporlu taraftarlar boy gösteriyor.Tabi Şanlıurfalılar içinde bu büyük bir fırsat,iki büyük takımı burada ağırlamak.Güzel bir çoşku seli var.Dostluk ve kardeşlik içinde geçmesini temenni ediyoruz..
Gap Arena Stadında oynanacak maç saat 15:30 da başlayacak.Artı parantez stadımız yenidir...:)))))))))))
İyi oynayan ve halk eden kazansın..

10 yorum:

  1. Öyle istiyorumki Urfa'yı görmeyi.Kupa nedeniyle başka bir hareketlenmiştir di mi şehir.Sabah tvde izledim.Cıvıl cıvıldı..Stad yeni diye ışıklandırma sistemi yomuş henüz o yüzden bu erken saatte oynanıyor karşılaşma.Fener iyi oynasın Fener kazansın ;)Öptüm canımm :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de tv den izledim,Urfa'daki coşkuyu.Sıcak bir memlekete benziyor Urfa insanıyla tarihiyle ve tabiki havasıyla.Benim de çok merak ettiğim ve görmeyi çok istediğim bir kent Urfa.Ben Bursa'yı destekliyorum.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. urfayı gezip görme fırsatım oldu gerçekten harika bir şehir.
    Blaıklı göl müthiş.
    Bir fenerbahçeli olarak 27 yıllık hasretin urfa da biteceğine canı gönülden inanıyorum....

    YanıtlaSil
  4. Trabzon'u kastedmiştim.Lig maçlarına kafam gitti:))Trabzon'un kazanmasına da çok sevindim ayrıca:))

    YanıtlaSil
  5. he heee maç bitti sonuç bilmem artık hak eden aldı galıba ama ben fenerliyim yaaa

    YanıtlaSil
  6. ee kızlar ne diyorlar top yuvarlakkk.

    kazanan dört köşeee..:))))))))))))

    YanıtlaSil
  7. Yaa bende oradaydım harika bir maç oldu ama ben Cimbomluyum tabi Fener taraftarlarının yanında onlardan gibi göründüm Fenerlilere üzüldüm takımları çok üzdü onları

    YanıtlaSil
  8. Bu tür şeyler sık sık yapılmalı aslında..yani maçlar böyle değişik ve güzel şehirlerimizde de yapılmalı. Hem oraya hemde esnafına hareket gelir.
    Can dostum urfalı ama hala görmek kısmet olmadı..inşallah bu yaz.

    YanıtlaSil
  9. onuncu köyün adamı görmeye değer bişr yer şanlıurfa...

    YanıtlaSil
  10. bacım bombaısn sen ya..galatasaraylısın ama onların yanında fenerli numarası nasıl oluyor anlamadımm:)))
    ben trabzonu destekledim ...

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))