3 Aralık 2009 Perşembe

3 KASIM DÜNYA ENGELLİLER GÜNÜ


BİR RÜYA GÖRDÜM ANNE…

     Bir rüya gördüm anne!
Rüyamda kırlarda dolaşıyordum,
Çiçek koparıp kokluyor,
Koşuyor, oynuyordum…

Bir rüya gördüm anne!
Okula gidiyordum, ders yapıyordum.
Zil çaldı, tenefüse koştum.
Bahçede arkadaşlarımla oynadım,

Bir rüya gördüm anne!
Elimden tutmuş, birlikte geziyorduk.
Babam benimle top oynuyordu.
Kaleci olmuştum…

Bir rüya gördüm anne!
Yemek yiyordum, yazı yazıyordum
Kardeşimle oyun oynuyordum.
Evi kirletiyordum…

Bir rüya gördüm anne!
İş yapabiliyordum,
Topluma faydalıydım.
Kocaman bir adam olmuştum…


Sadece hepsi bir rüyaydı anne!


Cahide Günay
                                                                                  alıntıdır....

Lütfen canlarım çevremizdeki engellilere karşı daha duyarlı olalım.Onları dört duvarın ardında camlardan dünyaya bakan insan olmaktan kurtaralım.Utanmayalım ..onlarıda hayata katalım ki bizde varız desinler.Bizde varız bu hayatta...
Unutmayalım ki her sağlıklı insan bir engelli adayıdır.

4 yorum:

  1. Kesinlikle canım,hepimizi bir engelli adayıyız.Empati kurup,biraz özveriyle her şey daha kolay olur di mi.Bir gün değil,her gün eğilsek bu sorunlara,bir yerlere varılır mutlaka.Diğer günlerde de unutmamak dileğiyle..Paylaşımın için teşekkürler canım,çok duygulandım..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir şiir gerçekten, umarım toplum olarak daha saygılı ve sevgili oluruz engelli kardeşlerimize karşı..
    Kesinlikle katılıyorum, her insan bir engelli adayıdır.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ne güzel hatırlatmışsın bu günü. Unutmamak, unutturmamak lazım teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. 49. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

    http://porselendemlik.blogcu.com

    http://birdemliksohbet.blogspot.com

    http://gelibolu17.blogspot.com

    Tarafından Hazırlanmış Olan Porselen Demlik Çay Saati İçin

    7 Aralık 2009 - 21 Aralık 2009

    Tarihleri Arasında

    http://mutfaktasanat.blogspot.com

    Yani Ben Yapacağım

    Siz Sevgili Arkadaşlarımı ve Katılmak İsteyen Herkesi Etkinliğimize Davet Ediyorum..

    Tariflerinizi Hazırlayarak ve Tarifinize “PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 49. HAFTA” Başlığını Yazarak Sayfanızda Yayınlamanızı ve Bana Yorum Bırakmanızı Rica Ediyorum.Seni ve Bu Yazıyı Okuyan Herkesi Etkinliğimize Davet Ediyorum.Etkinliğimize İstediğiniz Kadar Tarifle Katılabilirsiniz.Şimdiden Katılımcı Arkadaşlarıma Çok Teşekkür Ediyorum.Etkinliğimize Yemek Gönderilmemesini Rica Ediyorum.
    Lütfen Çayın Yanında Verilecek Tarifler Olmasına Dikkat Edelim.

    Etkinlikte Ev Sahibesi Olmak İsteyen Arkadaşlar Lütfen
    http://gelibolu17.blogspot.com
    Arkadaşımıza Yorum Bıraksınlar…
    Sevgiler

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))