17 Ekim 2009 Cumartesi

FIRINDA ETSİZ TAVA -KIZARTMA



Bugünlerde bir tembelim ki sormayın canım birşey yapmak istemiyor.Ne yemek yapmayı ne de yemek yemeyi..Sabahleyin kalktım ne yapayım derken evdeki domates ve biberler dikkatimi çekti.Hemen oracıkta çıktı fikir ortaya patatesleri dilimleyip fırına az yağ ile koyardım çok güzel olurdu .Dur birde böyle deneyeyim dedim.
Malzemeler:
  •  2 tane domates,
  • 2 tane patates,
  • 7-8 tane yeşil  biber,
  • 3-4 tane arpacık soğan
  • 2-3 tane sarımsak
  • biraz zeytinyağ,tuz,kırmızı biber
Yapılışı:
Patetesleri tabana dilimleyerek yerleştirdim.Üzerine domatesleri dilimledim.Küçük küçük soğanları ve sarımsakları ekledim.En üste bıçakla deldiğim biberleri dizdim ,biraz tuz,biber ve az da  zeytinyağ ekledim doğru fırına attım.Tabi biberler erken pişti onları aldım diğerleride piştikten sonra çıkardım pratik bir alternatif oldu tadı kızartmaya benziyordu ama bana göre etsiz tava da denilebilir.Orası size kalmış benden size kolay bir kahvaltılık fikri.Ben yaptım beğendim eşimde beğendi sizde bir deneyin zahmetsiz bir yemek.
Herkese iyi hafta sonları

9 yorum:

  1. aa hoş bir tarif olmuş emegine salık.

    YanıtlaSil
  2. canım eline sağlık.bak tembellik çok güzel bir lezzet çıkarmış.mevsim geçişidir.kendine gelirsin eminim.hoşça-kal:)

    YanıtlaSil
  3. arada olur öyle önemseme neşelim..
    ammaaa tarifin gayet güzel oysa..
    iyi pazarlar canım.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım.çok güzel olduğuna eminim.ben de bayılıyorum böyle şeylere..

    YanıtlaSil
  6. Canım ellerine sağlık....
    Tembellik arada güzel:)

    YanıtlaSil
  7. Seninde ellerine sağlık çok hafif olmuş böreğimi hatırlamana sevindim sana okuduğun yerleri anımsattığım için çok mutlu oldum sevgiler

    YanıtlaSil
  8. HATIRLAMAZ MIYIM DİLE KOLAY 4 YILIM GEÇTİ ORALARDA.SEVGİLER

    YanıtlaSil
  9. merhaba ben alakasız birşey sormak istiyorum kusura bakmazsanız. İçindekiler kısmını nasıl hazırladınız. Detay vermeniz mümkün mü?

    Ben yeni sayılırım blogda da bunu bir türlü başaramadım.

    Şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))