30 Eylül 2009 Çarşamba

YENİ BANNER


Bu blog camiasına başlayalı 1 yıla yakın bir süre oldu.Ben genelde nette tanıdığım insanlara karşı temkinliyimdir .Ama siz sevgili dostlarımı tanıyınca bu düşüncelerim değişti.Yani net öyle bir yer ki hem bilginin kaynagı hem bilginin çöplüğü.İyi kullanılınca bir cevher ,iyi kullanılmazsa tehlikeli bir silah..Net üzerinden bankalar dolandırılıyor, insanlar kandırılıyor.Tabi bunları duyunca insan biraz daha dikkatli olmak istiyor.


Blog camiasında tanıdığım insanlar birbirinden değerli özel ve güzel insanlar.1 yıldan sonra yavaş yavaş artık bende vakit buldukça msn de benim eklediğim ve beni ekleyen blogcu arkadaşlarımla sohbet ediyorum.Hiç tanımadığım, resmini bile görmediğim insanlarla duygularımızı ve bilgilerimizi paylaşıyoruz.Ne güzel bir durum.İnsan ayrımı yok sadece güzel yürekler var sohbetlerde.Bazen sanki sizleri önceden tanıyormuşum gibi geliyor.:)Biraz görmesem acaba nerelerdeler diyorum.Merak ediyorum.Bu blog sayesinde güzel bir sevgi bağı oldu aramızda.Blogumu ve blogcu arkadaşlarımı çok seviyorum.İşte bu banneride sevgili arkadaşım, blog camiasının çalışkan maharetli kızı papatya prenses benim için hazırlamış.Kendisine çok teşekkür ediyorum.Tatlım çok zahmet etmişsin ellerin dert görmesin.

Hepinizi kocaman öpüyorum.:)))

19 yorum:

  1. Olá amiga!
    Conheci seu cantinho que é tudo de bom...
    Lindo, criativo, nutritivo, delicioso!...
    Amei mesmo!!!
    Parabéns pelo seu trabalho!
    Espero você em:
    magiadaines.blogspot.com
    Beijinhos carinhosos.
    Itabira - Brasil

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş güle güle kullan Neşecim...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş güle güle kullan.Yapanın da ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun canım...bu alem başka alem....çünkü çıkar ilişkisi yok:)sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. dört mevsim bahar desene..
    bol paylaşımlar canım..

    YanıtlaSil
  6. meloşcum tatlım ben bu camiaya katılalı yaklaşık 3 yıl oldu inan bana o kadar sahane arkadaşlar edindimki hepsi birbirinden kaliteli ve degerli bak biz birde bu olayı istanbul buluşması haline getirdik ve sanalda tanıştıgımız dostlarla yüzyüze buluşup yemekler yiyor piknikler yapıyoruz
    tabiki temkinli olmak gerek önce hislerine güvenerek hareket et
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. SEVİLCİĞİM BENDE ÇOK İSTERİM BLOGCU ARKADAŞLARIMLA BULUŞAYIM .KARŞILAŞAYIM AMA BURADA BENDEN BAŞKA BAYAN BLOGCU YOK SANIRIM..İSTANBULDA OLSAYDIM BENDE EŞLİK EDERDİM SİZE

    YanıtlaSil
  8. KIZLAR İÇİNİZDE İSPANYOLCA BİLEN VAR MI ?BEN BU YORUMU ANLAMADIM.ÇEVİRİ PROGRAMINI AÇTIM AMA PEK BİRŞEY ANLAŞILMADI NEYSE TEŞEKKÜR EDİYORUM :)))))))))
    BİLMEMEK NE KÖTÜ DİMİ?

    YanıtlaSil
  9. Canım bu ilk yorum portekizce, şöyle demiş :) amaç tanınmak,yayılmak...tıklamamakta fayda var kendilerini :)

    YanıtlaSil
  10. delfinam çok teşekkürler.beni aydınlattın.

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Elif çıkar ilişkisi yok demiş ya, ne yazık ki her yerde olduğu gibi bu alemde de çıkar ilişkisi var.
    3yılımı bitirip 4.yılıma giriceğim, öyle çok gördüm ki çıkar için başkalarına yaklaşanları..Umduğunu bulamayınca da toz olup uçanları..
    *

    Rabbim daima hayırlı insanlarla karşılastırsın bizleri,hayatımızın her safhasında..

    *

    Güle güle kullan öğretmenim:)

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuş güle güle kullan

    YanıtlaSil
  13. baharcığım çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  14. sevgili papatya prensesim tekrar teşekkürler.
    tabi ki sen benden daha uzun zamandır blog dünyasındasın daha deneyimlisin.
    Rabbim kötü amacla yaklaşanlardan korusun bizleri inşallah.

    YanıtlaSil
  15. Canım ne güzel bir yazı olmuş her satırı sevgi dolu...
    Güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  16. Harika olmuş canım Ppatyanın elelrine sağlık.Bak ben de hediyelerimi yayına sundum :)

    YanıtlaSil
  17. TEŞEKKÜR EDERİM FUNDACIĞIM,
    EBRULİ.
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  18. merhaba öncelikle gerçek hayatta olmayan dostlukların sahte ve çıkar amaçlı olanlarından ürküp sanalı tercih edip daha sağlam arkadaşlıklar kurulduğu söyleniyor belkide öyledir ama herzaman hayatımızda insanların her çeşidi karşımıza çıkabilir...
    Yeni bannerin çok başarılı yapan arkadaşın ellerine sağlık Güle güle kullan canım...
    Sevgiler

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))