4 Eylül 2009 Cuma

PATATESLİ ÇANAKLAR

İlk olarak bir arkadaş davetinde yemiştim ve çok hoşuma gitti tabi hemen tarifini aldım ve denedim .Tabi çok sevildi benimde favorilerim arasına girdi.Denemenizi tavsiye ederim.
Malzemeler:
  1. 5 adet patates,
  2. 1 çay bardağı yoğurt,
  3. 3 yemek kaşığı mayonez,
  4. 1 diş sarımsak,
  5. 1 yemek kaşığı sıvıyağ,
  6. 1 yemek kaşığı limon suyu,
  7. tuz,pulbiber,nane
  8. maydanozu nane yerine koydum daha hoşuma gitti.
Yapılışı:
  1. Patatesleri haşlayıp rendeleyin. İçerisine tuz,limon suyu,nane (maydanoz) ve sıvıyağı ekleyip karıştırın.
  2. Ceviz büyüklüğünde toplar alıp içlerini hafifçe parmağınızla oyun.
  3. Sarmısağı ezip yoğurt ve mayonezle karıştırın.
  4. Patateslerin içerisine doldurun.
  5. Pulbiberle süsleyin.
    Afiyet olsun.

8 yorum:

  1. mmmmm nefis olmuş canım.ben de desem hiç fena olmaz.afiyetler olsun.ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. nasıl güzel lezzetli çanak bunlar. görüntüsüde çok güzel ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. harika görünüyor ellerine sağlık yarın ki menüme aldım tarifini :)

    YanıtlaSil
  4. çok pratik ve enfes bir lezzet. ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  5. Çok hoşa benziyo patatesin her türlüsünü severim mutlaka denerim...

    YanıtlaSil
  6. Sunumu çok güzel canım ellerinesağlık...

    YanıtlaSil
  7. canım ellerine sağlık.. bende çok severek yapar ve yerim bu salatayı... evdeki internete bağlantı sorunum vardı bu yüzden ziyaretine daha önce gelemedim:( hoşgeldin canım...:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. NEFIS GORUNUYOR AFIYET OLSUN
    SUNUM COK GUZEL OLMUS
    SEVGILER

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))