27 Eylül 2009 Pazar

MEMLEKETTEN GELDİ.




İnsan alıştığı tatları bırakamıyor.Her gittiği yerde arıyor ,özlüyor.Bende memleketimden yediğim üzüm ,incir ,elma ve narı özlüyorum.Memlekete gittikçe getiriyorum .Bu bayram tatilinde dönüşte pek fırsatım olmadı ama hafta sonu annemler ,amcamlar geldi.Sağolsun anneciğim yeni mahsül üzüm,elma vs. getirmiş.Ne kadar sevindim bilemezsiniz.
Bizim oraların havası çok hoştur.Her türlü meyve sebze yetişir.Tadınada doyum olmaz.Domatesleri bir başka güzeldir.Üzümleri ayrı güzel.Bertiz üzümü pek meşhurdur bizim oralarda; zarı ince ,çekirdeği küçük, tadı şahane.Bazılarının rengi pembemsidir,fotodaki gibi.Yani anlatmakla olmaz görmek lazım.Birgün yolunuz Kahramanmaraş'a düşerse mutlaka pazarına uğrayın.Gözlerinize inanamayacaksınız.Her türlü meyve sebze yerli yani kendi üretimimiz.Dalından yeni kopmuştur,missssssss gibi.Bu kadar memleket reklamı yeter sanırım:)

10 yorum:

  1. hiii ay şunların güzellğine bakkkk.imrendim vallahi.afiyetler olsun arkadaşımm.maraşa düşürmek istiyorum yolumu,en kısa zamandaaa :)

    YanıtlaSil
  2. ahhh ne güzeller..
    nede güzel..

    YanıtlaSil
  3. oh mis gibi dalından hormonsuz afiyetler olsun hocamm bi ısırık elmalardan benm için sevgilerr

    YanıtlaSil
  4. Anlatmakla yada görmekle de olmaz yemek lazım yemek:)
    Varmı insanın memleketi gibisi değilmi?
    İyi pazarlar diliyorum
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. afiyetle ye arkadaşım.iyi pazarlar

    YanıtlaSil
  6. Üzümün kabuğunun inceliği nasıl da belli. Tam istenilen gibi, olsaydı çok yerdim ben bunları. Yarasın size.

    YanıtlaSil
  7. üzüm deyince aklıma ilk gelen kabaracık üzümüdür, üzümlerin en lezzetlisi, ondan sonra marhabaşı..

    YanıtlaSil
  8. canım çekti be neşeciğim..afiyetler olsun...

    YanıtlaSil
  9. Afiyetle yiyin arkadaşım.Kahramanmaraş merak ettiğim şehirlerden birgün yolum düşerse üzüm zamanına denk getireceğim.

    YanıtlaSil
  10. ayy o elmalar kütür kütürdür nasıl lezzetli.:)

    afiyetler olsun canım..

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))