22 Mayıs 2009 Cuma

HALİL İBRAHİM BULUŞMALARI

ŞANLIURFA'DA BİR İYİLİK HAREKETİ

Halil İbrahim Buluşmaları üç büyük semavi dinin peygamberlerinin atası İbrahim Peygamber’in doğduğu yer olan Şanlıurfa’dan başlayıp bütün dünyaya ulaşacak, ülkeler arasında iyilik köprüleri kuracak ve bütün insanlığı onun engin zenginliğinde buluşturacak bir iyilik hareketi olarak başlatılmıştır. Halil İbrahim Buluşmaları’nın amacı; misafirperverlik, paylaşım, gönül genişliği, yardımseverlik, cömertlik, bereket vb. insani hasletlerin ışığında, Hazreti İbrahim’in binlerce yıl öncesinden günümüze açtığı yoldan giderek, onun ayak izlerini takip etmektir

III. ULUSLARARASI HALİL İBRAHİM BULUŞMALARI 2009 YILI ETKİNLİK PROGRAMI

1. GÜN / 22 Mayıs 2009, Cuma

İYİLİĞİN KALBİNE YÜRÜYÜŞ / Harbi Umumi Şehitleri Abidesi’nden Balıklıgöl’e Yürüyüş

Açılış Konseri / HANNAH BERGER

Saat: 19.00 Yer: Balıklıgöl Amfi Tiyatro

KONSER / Türk Tasavvuf Müziği /SAMİ SAVNİ ÖZER

Saat: 21.30 Yer: Amfi Tiyatro.

2. GÜN / 23 Mayıs 2009, Cumartesi

SERGİ AÇILIŞLARI / Fotoğraf , Hüsn-ü Hat ve Ebru Sanatı

Saat: 09.30 Yer: Balıklıgöl Dergâh Platosu

ALTIN SOFRA İYİLİK ÖDÜLLERİ TÖRENİ

Saat: 11.00 Yer: Otel El-Ruha

MİSAFİRLER İLE ÖĞLE YEMEĞİ /Saat 12.30

URFA’DA TARİHE YOLCULUK / Yurt Dışından Gelen Konuklara Yönelik Gezi

Saat: 14.00 Yer: Otel El-Ruha

TOPLU SÜNNET ŞÖLENİ

Saat: 14.30 Yer: Balıklıgöl Devlet Hastanesi

HALİL İBRAHİM SOFRALARI / Saat: 18.00

KONSER / SEZEN AKSU

Saat: 21.00 Yer: 11 Nisan Şehir Stadyumu

3. GÜN / 24 Mayıs 2009, Pazar

“HALİL İBRAHİM SOFRASI” / Tirit Ziyafeti

Saat: 06.00 Yer: Balıklıgöl Dergâh Platosu

ULUSLARARASI HALİL İBRAHİM BULUŞMALARI KONFERANSI / “YARDIM AHLAKI”

Saat: 09.00 Yer: Dedeman Şanlıurfa


GELENEKSEL SIRA GECESİ / İSHAK DEMİR

4. GÜN / 25 Mayıs 2009, Pazartesi

TARİHİ URFA MEKANLARINA GEZİ

Saat: 10.30 Yer: İl Kültür Müdürlüğü

TİYATRO GÖSTERİSİ / Ankara Büyükşehir Belediyesi Orta Oyunu Ekibi

Saat: 17.00 Yer: Balıklıgöl Amfi Tiyatro

MEHTERAN EKİBİ GÖSTERİSİ /İstanbul Büyükşehir Belediyesi Zihinsel Engelliler Mehter Ekibi

Saat: 18.00 Yer: Balıklıgöl Amfi Tiyatro

KONSER / MAZHAR- FUAT- ÖZKAN

Saat: 21.00 Yer: 11 Nisan Şehir Stadyumu

İşte sevgi arkadaşlar eğer Şanlıurfa yakınlarındaysanız sizleride bekleriz ,bu güzel iyilik hareketine

Ayrıntı için:

7 yorum:

  1. Keşke yakınlarda olsaydım....

    YanıtlaSil
  2. katılmayı çok isterdim.

    YanıtlaSil
  3. bende gidebilmek isterdim artık bize anlatırsın canım kotanın dolduğuna eminmisin çünkü çok şaşırdım yazı oranına bakılırsa fazla dolmuş olamaz resim ekleme meselesini http://ge-ce.blogspot.com/2009/03/bloglarmza-ekledigimiz-resimler.html adreste anlatmıştım hoşçakal

    YanıtlaSil
  4. Ziyaretiniz ve o güzel yorumunuza çok sevindim.Yemeğimi beğenmenizede çok sevindim.Her zaman beklerim.sevgiyle kalın....


    www.lezzetmutfagi.blogcu.com

    YanıtlaSil
  5. keyifli katılımlarla geçmesini temenni ediyorum..bir kültür geçidi olacağına inanıyorum.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. ne güzel bir program, ne güzel bir etkinlik..

    keşke gelebileydik..

    YanıtlaSil
  7. Çok isterdimmm katılmayıı.Ne güzel geçer kimbilir.Belki bir gün,kısmet..

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))