27 Mayıs 2009 Çarşamba

MFÖ KONSERİ ŞANLIURFA

Oldum olası çok severim MFÖ 'yü.Çok eglenceli bir grub diye düşünürdüm yanılmadığımı canlı canlı izleyerekte anladım.Resmen insanı alıp konserin içine katıyorlar . Halkla diyalogları çok güzel ,mütevazı ,insancıl yaa çok şekerlerdi.Onlara olan hayranlığım bir kat daha arttı desem yanlış olmaz.Çok güzel bir gece geçirdi Şanlıurfalılar sayelerinde.Teşekkürler MFÖ.
Not: Bu aralar pek uğrayamıyorum,yorumlara cevap yazamıyorum kusura bakmayın.En kısa zamanda telafi ederim.Santranç kursum ve ilsis öğrenci notları ile meşgulüm.Hepinizi kocaman
öptüyorum :))))))))

7 yorum:

  1. sezen aksu'nun Urfa da oldugu gün bende orada idim.Görülmesi gereken otantik bir şehir ve yemekleri çookk güzel....selamlar

    YanıtlaSil
  2. SANA KOLAYLIKLAR DİLİYORUM BİZ HEP BURALARDAYIZ İŞLERİNİ YOLUNA KOYDUĞUNDA GÖRÜŞMEK UMUDU İLE..:)

    YanıtlaSil
  3. Bende çok severim mfö yü.
    En çokta ''bugün yağmur var istanbuldayı''
    Konserde biraz okul stresini atmışsındır..

    YanıtlaSil
  4. Sana kolay gelsin.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Harika bir grup gerçekten çocukluğumdan beri bende hayranım işin ilginci şarap gibi insanlar yaşlandıkça güzelleşiyorlar.

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))