16 Nisan 2009 Perşembe

TAHİNLİ PEKMEZLİ KEK

Benim gibi yeni tarifler denemeye meraklı kişiler vardır ben yeni şeyler üretmeyi denemeyi çok seven biriyim.İşte bu kekte aynen öyle yeni bir deneme bana özgü.Eğer içinizde tahinli katmeri bileniniz varsa tadı ona yakın oldu.Fotoğrafcılık kursundaki arkadaşlara götürdüm pek severek yediler.Bende buna istinaden yayınlamak istedim .

Önemli not:Keki yiyen herkes sağlam ,iyiler,yaşıyorlar:)
Tarif normal kek tarifi içine ;
  1. 1 çay bardağı pekmez,
  2. yarım çay bardağı tahin ,
  3. yarım çay bardağı şeker ,
  4. bir çay bardağı ceviz,
  5. yarım çay bardağı süt,
  6. yarum çay bardağı sıvı yağ,
  7. iki yumurta,
  8. bir kabartma tozu,
  9. bir vanilya,
  10. alabildiği kadar un .
kek yapım sırası:yumurta şekerle çırpılır arkasından pekmez ,tahin, süt, sıvı yağ ilave edilerek çırpılır .Geriye kalan malzemelerde ilave edilerek karışım kalp kalıplara döküldü ve sonuç sevindirici.Yine bir tariften yüzümüzün akı ile çıktık çok şükür.

Tahinli cevizli yiyecekleri sevenlere tavsiye ederim .Birde pekmez tüketmesi gerekipte yiyemeyenlere iyi bir alternatiftir sevgilerimle duyrulur.

13 yorum:

  1. İçini tahin giren ne çirkin olabilir ki:)

    Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  2. eline saglık sultan hocam bunlar beni ye diyor ama napim :))eline saglık hayırlı günler

    YanıtlaSil
  3. şekilleri çok güzel,bayıldım :)
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. tahinli keki severim ellerine sağlık nefis görünüyorlar
    sevgiylekal

    YanıtlaSil
  5. Hem vitaminli hemde güzel görünen bir kek olmuş ellerine sağlık.
    Hoşça kal.

    YanıtlaSil
  6. saglık fışkırıyor yine.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  7. Ah bu keklere.
    Bayılıyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. bende değişikliklere açığım nefis olmalı

    YanıtlaSil
  9. yorumunuz için çok teşekkür ederim eğer diyet hem yapayım hem eğleneyim diyosan diyetcenter.com a beklerim ben oradaki arkadaşlarımla çook güzel vakit geçirerek veriyorum kilolarımı beklerim
    bende orada yeni üye sayılırım 2 aydır ordayım sadece ama sıcak bi ortamı var inşallah hepimiz kilolarımızı veririz diyelim nediyelim

    bu arada benzer bi tarifi geçenlerde yapmıştım tahin herşeye yakışıyor mübarek

    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. hayırlı cumalar canım sevgilerle

    YanıtlaSil
  11. Tahinli pekmezli kek hiç yemedim ama güzel olabileceğini düşünüyorum,görüntüde muhteşem!ellerine sağlık,sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. bence de nefis olmuş.eline sağlık canım...

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))