3 Nisan 2009 Cuma

BAHAR GELDİ


Bahar geldi buralara,ağaçlar çiçeklendi rengarenk.İçim içime sığmıyor ,dışarıdan içeriye eve gelmek istemiyorum.Gün boyu yeşillikler içerisinde ,çiçek açan badem ağaçlarının arasında dolaşmak istiyorum.Rüzgar tatlı tatlı eserken dolaşmanın tadı çok farklı.İnsanı hafiften hafife gıdıklar gibi...

Yarın fotoğrafcılık kursum var.Şanlıurfa'nın eski evlerini çekeceğiz bakalım.ne maceralar yaşayacağız.Sağolsun hocamız çok eğlenceli bir insan.Kurs çok zevkli geçiyor onun sayesinde.Kursun tek dezavantajı cumartesi olması,hafta sonuna bıraktığım birçok işimi kurs nedeniyle erteliyorum,tabi bu beni biraz zorluyor.Yinede sevdiğim bir iş olduğu için "Gülü seven dikenine katlanır."diyorum:)

Herkese iyi hafta sonları.:):):):):):):):):):):):):):):):):)::)): Bahar geldiiiiiiiiii:) Hoş geldi....

8 yorum:

  1. Ne güzel baharın tadını çıkarıyor olman:) Ben de fotoğrafçılık kursuna gidicem yakında. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. arkadasım bol bol foto çek şanlıurfa hayranı olarak merak edıyorum şimdiden..

    YanıtlaSil
  3. Fotograf kursu cok zevkli gecer
    Kizim gidiyor canim
    Artik senden bol bol fotograflar bekliyoruz guzel urfamizdan
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Demek harika fotograflar paylasacaksin bizimle. Merakla bekliyorum paylasmani. Sevgiler, Esra

    YanıtlaSil
  5. gelsinn canımm
    gelsinn..
    özlemle se hayranlıkla her bir dali seyrediyorum bende......
    svglr.

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel değil mi Neşe? Al benden de o kadar. Fotoğraf kursunda çoook güzel kareler çek ve bizimle paylaş olur mu?

    YanıtlaSil
  7. buralara gelmedi ama sen tadını çıkar bari..biz hala üşümekle meşgulüz malesef!!!

    YanıtlaSil
  8. ne güzel görüntüler diğer resimlerini de bekliyoruz

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))