1 Ocak 2009 Perşembe

FIRINDA HAMSİ


ÇOK MUTLUYUM ÇOK MUTLUYUM. ÇOK MUTLUYUM. Bu kadar yeter sanırım.blogumdan yalnızım sanıyordum.Ama değilmişim
şeker pasta,
zehratrk,
http://oyosh.blogspot.com/
yeşim
serpil'in mutfağı
Leyya
hepsusluydum
filizinmutfagi
disal
Dilekk
SERAP
Beni yalnız bırakmadığınız için çok teşekkür ederim.Bilgisayarımdaki kendi denediğim tariflerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.
FIRINDA HAMSİ
Balıkla aram pek iyi değildi.sağolsun eşim bana balığı sevdirdi şimdi haftada bir gün balık günümüz var.Evimizin altında bir balıkçının olması işimizi kolaylaştırıyor. Gelelim tarife,
Malzemeler:1kg hamsi,
1kaşık salça
2-3 diş sarımsak
tuz,1kaşık sıvı yağ
yapılışı:Hamsiler temiz olarak alınır,salça, sarımsak,sıvı yağ karıştırılarak tepsiye dizilen hamsilerin üzerine sürülür.Daha sonra fırına işte bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))